Minnak23 biz de 16,5la yatmıştık hastanede bir gece. 11le çıkış yaptık. Zaman tutup emziriyordum kaç dakika emziğini saat kaçta bıraktığını her şeyi not alıyordum. İnsan hiç kıyamıyor gerçekten, ilk bebeğimde tecrübesizdim. Kendimi çok hırpalamıştım sarılık yüzünden. Dilerim siz daha kolay atlatırsınız, bol bol emzirin sadece. 🙏🏻