Merhaba kizlar kızım 1 yaşını yeni doldurdu ve benim çalışmam gerek bayramdan sonra başlayacağım muhtemelen emziriyorum fakat çalışacağım saat uzun 8-19 gibi bı zaman dilimi olacak ve ben emzirme konusunu nasıl halledeceğim bilmiyorum lütfen fikir verir misiniz sadece geceleri mi emzirmeliyim nasıl başa cikicam yawrunun rızkı bilemiyorum kafam çok karışık uzun oldu lütfen fikir verir misiniz sizler nasıl hallettiniz