Ozlem_yldz Merhaba, ben diş belirtisi olabileceğini düşünüyorum. Biz de aynı durumdayız 8,5 aylık oğlum. İlk alt dişleri çıkarken hafif bi iştahsızlık yaşamıştık. Neredeyse hiç zorlanmadık ailecek. Lakin şimdi yeni dişleri geliyor tıpkı bahsettiğiniz belirtileri hafif ateş ve ishalle gösterdi oğlum i. Göstermeye de devam ediyor. Diş olma ihtimali yüksek ilk dişleri çıktıysa diğerlerinden biri geliyor muhtemelen.