Btlbrssk yani bana emzirebilirsin dediler ama şu varki eğer sen pozitif isen bebeğin negatif ise bebeği almıyorlar hastaneye yatacak olursanız . Beni alma sebepleri ben ambulans aradım kötü oldugumu eşimin 5gun önce covid olduğunu hastane de yattığını dile getirdim ambulans geldi benide bebeğimi de aldı bebekle hastaneye giriş yaptım 3 gün bir odada kaldım çok zor oldu ilaçları verilen saatte icemedim dinlenemedim yemek saati saatine yiyemedim vs vs hemşireler bunu gördü eşimde aynı serviste idi doktorlar la konuştular 4.gun büyük bir odaya eşimle beni aldılar tabi maskeler hep ağzımızda daha sonra ben biraz daha rahatladım eşimle birlikte baktık çünkü . Daha sonra eşim benden önce yattığı için test vakti gelmişti iki gün arayla iki test daha yaptılar ikisi de negatif çıktı doktor cumartesi yanımıza geldi benim ikinci testim de pozitif çıktı bebekle baba pazartesi gidicek sen daha burdasın dedi beynimden kaynar sular döküldü ama pazartesi için yine konusucaz dedi ilaç tedavim bitmişti ama hala pozitif olduğum için eşimle bebeği riske atmamak adına onları gondericeklerdi neyse pazartesi oldu ben gece boyu dua ettim ağladım vs doktor geldi ben yine ağlıyorum yalvardım beni de gönderin diye sonra dedim ilaç tedavim bitti burada kalırsam sadece izole olucam zaten bu süreçte bebeğim hep yanımda idi yine maske takarım yine dikkat ederim Allah rızası için benide yollayın eve camdan dahi bakmam dedim sağlık bakanlığı ile görüşmeler yapıldı benide imzam dahilinde gönderdiler eve gerçekten de öyle oldu maske ile durdum hiç dışarı çıkmadım zaten çıkma yasagim vardı Allah razı olsun eşimden beni dinlendirdi vs bir ay sonunda negatofe döndüm . Uzun sürme sebebi yeni doğum yapmış olmam ve ilk 3 gün kendime bakamamam idi . Uzun oldu hakkınızı helal edin elimden geldiğince detaylı anlatıp rahatlatmak veya bilgilendirmek istiyorum sizleri