Dere33 Cansumommy en iyi doktorunuz bilir bence . Çünkü her bebeğin gelişimi farklı . İçtiği mama milim olarak farklı 🌸
Deletedmom348 Cansumommy Doktor a danışın miktarı. Çok olmasın. Mesela 20 ml i geçmesin. Ve belirli aralıklarla
Cansumommy Dere33 doktor 1-2 kaşık dedi ama az yani bana göre. hele ki şu sıcaklarda ama fazlasını da vermek istemem tabi bilmeden
Mom9 Cansumommy bebeğinizin midesi küçük olduğu için doktorunuz o kadar demiştir. Zaten mamayla dolu midesi
Esarikayy Cansumommy her mamadan sonra 2-3 çay kaşığı vermeniz yeterli olur. Mamadan sonra verirseniz kabız da olmaz
Damla2557 Bende günde 2 ya da 3 kez mama veriyorum. Sürekli emziriyorum. Bu zamana kadsr hiç su, vermedim. Vermeli miyim. Mama zaten su ile yapılıyor. Sürekli snne sütü de alıyor yeyerli değiş mi?