Urastaha 2 buçuk aylık bebeğim var kaç cc mama vericem bilemiyorum artık 100 veriyorum hemen acıkıyo 120 verdm oda çok gibi geldi sizler kaç veriyorsunuz ?
Omur160620 Urastaha 44 günlük bebeğim meme+mama veriyorum sütüm var ama çekmiyor maalesef 60 cc veriyorum. Normalde gazdan ağlardı ama 2 gündür daha çok ağlıyor acaba yetmiyor mu diyorum
Urastaha Omur160620 biz 43 günlükken gittiğimizde doktorum artk 90 ver demişti benm arkadaşımın bebeği 40 günlük 80/90 veriyor bence sizde 80 felan vern
Omur160620 Urastaha meme de veriyorum diye çok kilo almasından korkuyorum açıkcası 1 aylık aşısında 1.420 gram almıştı ebe çok almış dedi sadece anne sütü olsa tamam derdim ama mama da veriyorsun verme dedi ama veriyorum çünkü bazen çok ağlıyor belli açlıktan
Kubraomer26 Benim kızım da 2 buçuk aylık öncesinde 90 veriyordum fakat 2 saate acikiyordu yavaş yavaş 100 110 cc ye çıkarttım şuan 120 cc içiyor baya gidiyor oda 3 4 saatte anca acikiyor
Urastaha Kubraomer26 benim oğlum 1 bucuk saat sonra acıkıyor neden bilmiyorum hangi mamayı kullanıyorsunuz