Merhaba kızlar aklım çok karıştı sizlere de danışmak istedim
20 aylık kızım var şimdi ikinci gebelik şüphesindeyim ama durum biraz farklı
bundan yaklaşık 3 hafta önce bi an da karnıma şiddetli bir ağrı girdi 1 2 güne ağrı yavaşladı ama doktora gittik doktor apandisit veya gebelik dedi kan tahlili yaptırdı gebelik çıkmadı adetim de dün 7 gün geçince test yaptım test de renk baya koyu kırmızı çıktı bugün karın ağrım için ultrasona girecektim doktora hamile olabileceğimi söyleyince yeniden muayene etti ama net bişey söylemedi sadece çok çok yenidir dedi ve kan tahlilini haftaya yapalım dedi eve gelince yeniden test yaptım yine ayni şekilde çıktı sormak istediğim şu kan da çıkmayıp hamilelik testinde koyu çift çizgiyi gören varmı kızıma 3 haftalık hamileyken yapmıştım çok çok silik çıkmıştı bu bariz koyu neye inanacağımı da şaşırmış durumdayım biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🌹