Merve6475 13 aylık ikizlerim var küvezde kaldıkları için ilk sağarak gönderdim ama yok gibi bişeydi zaten çok çok azdı yani sağsam bile 20 cc anca çıkıyordu bebek memede ağlıyordu dedim bu böyle olmıycak mamaya başladık meme-mama gittim yinede çok az da olsa içtiler 7. aya kadar ek gıda mama derken çok şükür bu aya kadar geldik gelişimleride iyi çok şükür demem oki sütünüz yoksa az geliyorsa mama verin pramatüre ve gelişimleri için mamayla devam ettim(ay hiç unutmam sırf anne sütü alsın diye çorba kaşığıyla bile içirdim göğsümü sıkıp ama yok sütüm yokdu) Rabbim dağına göre kar verir benimde böyle oldu 🤷🏻♀️