Canparem_
İlk kedi aldığımda ondada pire vardı. Her yeri dip köşe çamaşır suyu ile temizlemiştim ve makarna un pirinç gibi hiç bir şeyi açıkta bırakmadım. Yorgan yastık falan ne varsa hepsini yıkadım. Kedimi de doktora götürüp ilaçlandırdım. 1 haftaya hiç bir şey kalmadı evimde😊 Bende evi ilaçlandırmak istemiştim fakat doktor tavsiye etmemişti, önce temizlikle dene dediydi çünkü ilaç her şeye siniyor ve çok zararlıymış.