anne15 Edaemekli hiç geliri olmayanaydı ssnırım babanneme yattı kuzenim basvurmustu ama ilk pandemi ilan edilince o zaman basvuruldu hala veriliyo mu bilmiyorum bitti galiba
Ceydakoruc Edaemekli malesef nerde zengin var ona yatıyo. Bir başka postta ablamızın biri kızına özel elbise diktitiyomuş 2 bin lira peşinat lazımmış onun için başvurucakmış 🤦🏻♀️ böylelerine çıkar. Biz birinciyi almak için beklerken millet 2.yi almış🤷🏻♀️
Serap02 Kızlar nereyi aramaliyim param hattımı yatmadimi diye nisanmiydi Mayıs 2 miydi başvurdum hala süreç devam ediyor yazıyor e devlette
Cascas19 Serap02 yapcak bieşy yok kuzum malesef bekleyeceğiz. Ben de 1 mayısta başvuru yaptım ama eşim memur hiç ümidim yok. Memurları zengin falan zannediyorlar herhalde..
Deletedmom_36 Ceydakoruc arkadasi tanimiyorum ama daha onceki postlarindan hatirliyorim kizi yanmisti hastanede yatiyorlardi sanirim kizina ozel elbise derken tedavisi icin bir elbise olmali🙄