Kızlar merhaba, bebeğim şu an 8 aylık ağustos sonunda işe başlayacağım artık sağmaya başlayayım diyorum. Gerçekten memnun kaldığınız hem fiyatı iyi olan hem de beni en az 1 yıl götürecek bir makineye ihtiyacım var. Baby plus nasıl mesela ya da Lansinoh.. Tekli mi daha mantıklı çiftli mi? Mochiyi de merak ediyorum ama elektrikli olmadığı için nasıldır bilmiyorum