Annesirintugceuzun Mircan Kaç gündür yapamıyor? Sadece anne sütü mü alıyor? Bacaklarını yukarı aşağı hareket ettirin , karnına masaj yapın, benim kızım emerken yapıyordu kakasını rahatça mesela. Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapamama normal. 👌
Duygusm Mircan Emzirmek uyarıcı olabiliyor. Ben emzirirken karnına masaj yapardım. Hala da arada gaz masajı yaparım, yardımcı oluyor.
Dudu-123 Mircan ya bizimde 34 gunluluguz hala auni devam ediyor zeytin yagini makatina suruyorum oyle yapiyor
Dudu-123 Mircan mama veriyorsan kabiz olabilir ben mesela sdce anne sutu veriyorum mama vermiyorjm kabiz degil sdce makati dar olduğu icin cikmiyor doktor zeytin yagi sur cikartmasina yardimxi olur dedi
anne15 Mircan biz hergün zeytinyağı veriyoruz sorun yasamadık kakada caykasıgı ucuyla verdik hemen bi damla
Busbus94 Bizde 22 günlüğüz dün hiç yapmadı. Gece karnına zeytinyağ ve kimyon karıştırıp masaj yaptım ayaklarına sıcak su torbası koydum sabaha karşı gürültülü bir şekilde yaptı şükür 🙏🏼 Bebek yağı ile de masaj yapabilirsin ayaklarının altına ve göbeğine. Elinle de karnına baskı yap kucağında tutarken
Dudu-123 Mircan benim bebegm 36 gunluk oldu kakasini yapamiyordu anne sutu veriyorum vaska birsey vermiyorum kisa giydiriyordum hava sicak diye sanirim bize sicak hava bebeklere degil 3 gundur duzenli bakiyorum uzun kolku giydiriyorum alyinada ayni sekilde suan normale donduk cok sukur boyle ikinmakran cocuk mosmor olurdu kizarirdi 3 gundur hix bir sorunum yok gaz ilacida veriyorum gazida rahat cikiyor demek ki usuttugu icin kakasini yapaiyordu gazida cikmiyordu mutlaka sende dene biraz giyimine dikkat et duzelir
Dudu-123 Mircan ben sana zeytin yafi suruyorjm demistim hatirlarsan arrik onuda yapmyorum suan cok rahat yapiyor canim giyimine dikkat et yenidogan bizim bebeklerimiz demek ki hemen usutuyorlar