Lütfen yardımcı olur musunuz oğlumun gözünde sürekli arpacık çıkıyordu doktora gittik rahatsız oluyordu sürekli kirpiyordu 3bucuk yaşında buarada doktor muane etti onun için damla krem verdi ama birde numara çıktı 2bucuklarda bayramdan sonra tekrar gelin damlalı muane edelim duruma göre gözlük kullanması gerekir vs dedi 18 yaşına kadar tabi çok üzüldük esimle Allah dermansız dert vermesin ama yinede morelimiz bozuldu şimdi eşimle daha detaylı baktırmak istiyoruz İstanbul Avrupa yakasında onerebilceginiz göz doktoru varmı en azından içimiz rahat etsin sonuçta uzun yıllar gözlük kullanicaksa