GoGirl hala -instegram gugıl-diyorsun ama ablam ya. Bak daha önce de dediğim gibi, ben bunun EĞİTİMİNDEYİM! Uyku rutini eğitmeni, gıda - beslenme eğitmeni, sosyal aktiviteler. Mezun olmama 6 hafta kaldı. Seninle neyi tartışayım ben şimdi daha?! Hatta sende böyle bi eğitme/staja katıl bak çocuklarına çok büyük katkısı olur, mesleğin de de yükselirsin. Mutlaka Türkiye’de de vardır bu imkan. Ayrıca, 😂Prof olmuş Öğretmenlerimi -sosyel medya- ile mukayese etmeni de şiddetle kınıyorum 🐒
keza sıkıldım da bu sohbetten, gel şöyle yapalım, bunu da daha önce dediğim gibi, sen öyle doğru olduğuna çeşitli mecralardan ikna olmuşsun. Sen bas kimyonlu tuzu varsa karabiberi isotu, çocuklaşmadan olgunca noktalansın. Sen yoluna, ben yoluma.