Sevde2511 iki hamileliyim 12 ve 14 haftalıkken kürtajla sonlandırıldı. Şimdi biz sana burdan teselli verip İnşaAllah duyarsın desek sen umutlansan, sonra doktora gittiğinde sana kürtaj denilse daha çok üzülürsün. Sadece şöyle söyleyim, her şeye hazırlıklı ol ve bu her şeyim sonu değil. Benim şu an 3 aylık oğlum var. Evet insan üzülüyor ama neticede gençsin, kadınsın, illaki yine olucak. Yani üzülme. Sadce benden sana tavsiyem, genetik kan tahlili yaptır. Ben illinde yaptırmadım, ikinciyi de kaybettim. Meğerse kan pıhtılaşması varmış. Tedavisi basit bir şey ama hamileliğe engel işte. Bunları araştır ki, tekrar aynı şeyleri yaşama.
Kalp atışına gelecek olirsak, yaZmamışsın, kalp atışını önceden duyduğunmu, yoksa haka bu zamana kadar duymadınmı?ama dediğim gibi, iki ylık süre kalp atışını duymak için yeterli. Çünki genelde 6 haftalıktan itibaren duyulir kalp atışı. Bu kişiden kişiye de değişiyor tabi. 7 de duyan var, 8 de duyan var. 10. haftaya kadar zaman veriyorlar duymak için. Sonrası kürtaj.