Smrhls Merhaba hanımlar oğlum 23 günlük ve kakasını yapamıyor kendini çok kasiyor ikiniyor sizlerde bu problemi yaşadınız mı çözüm önerisi olan varmı
Denizanasi2403 Smrhls sadece anne sütü mu alıyor birde kac gün oldu yapmayanı 1 haftaya kadar galiba normal deniyor benm bebegimde 9 gün yapmamıştı fitil vermişti dr
Dilhunizade Smrhls gaz damlası,ısıtılmış havlu koyabilirsiniz tabii onu yakmayacak şekilde,masaj gibi rahatlatıcı seyler deneyebilirsiniz gaz problemleri her bebekte olabiliyor canm
Alparslanmirzabyrm 39 günlük bebeğim 6 gündür yapmıyodu ıkınması gazından olduğunu düşünüyorum kaka yapmak isteyince direk yapıyorlar sadece anne sütüyle besleniyorsa kabız olamaz çünkü bende tedirgin olmuştum sabah bi baktım yapmış
Alparslanmirzabyrm Smrhls bende bazen veriyorum mama günde bir defa iki defa hafiften , kayısı kompostosu içebilirsiniz rahatlatır bebişi belki bide ben su vermeye başladım 1 kaşık veriyodum günde şimdi emzirdikten sonra bir iki kaşık verdim hep
Fasulyem Smrhls canım bazen anne sütü bagırsaklsrı tıklayabiliyormuş o yüzden alaturka tuvslrt pozisyonu yaptır bebegine ayaklarını karnına it çek
2prensesannesii Smrhls sen kabiz yapici seyler yeme. Nane Kimyon iç bebegede gecer. Göbek deligine ılık zeytinyagi damlat sağa sola ovarak masaj yap ayaklarini yavaşça bagirsaklarina it. Nane kimyon iç ama mutlaka özellikle nane bagirsakta gevseklik yapar. Kimyonda hazmıni kolaylastirir gazını giderir.
2prensesannesii Smrhls kaynar suya iki cay kasigi nane bir cay kaşığı kimyon at. Demlensin süz ic canim.