Goncaaa makineye serum fizyolojik yrım ölcek koyup havayı ver canım maskeyle verirsen daha iyi olur cocuk aparatı yerine. Ben maskeyle yapıyodum burnu cok güzel akıyodu sonrasında otribebeyle cektim burnunu. Ayrıyetten ben şırıngayla burnuna sıkıyorum serum fizyolojiği cevirip sırtına vuruyorum oylede akıyor. Ben bu şekildr rahatlattım bebeğimi sürekli burnunu acıyodum tıkandıkça