Kızlar bayram için İstanbul’dan Trabzon’a gidicez.Ilk kez uzun yolculuk yapacağım kızımla belki biraz daha küçük olsa sürekli uyurdu ama oldu 8,5 aylık o yüzden nasıl yapicam bir fikrim yok.Sizler ne yapmıştınız?Nasıl oyaladınız yol boyu zorluk oldu mu?