Merhaba anneler şimdiden herkese hayırlı bayramlar 🌸oğlum 3 aylık doğumundan itibaren prima premium care serisini kullanıyorum fakat son günlerde bezin ıslandıkça agir bir koku yaydığını hissediyorum kimyasal bir koku benim gibi hisseden var mi bu kokuyu acaba kafama takıldı bu koku kaç gündür