Sibeleryigit eğer sezaryen dogum yaptiysaniz hemen kilo vermeyi beklemeyin, vücut kendini 4-6 arasinda toparlar, tamamen sisliklerin inmesi 1 yili bulabilir, normal dogumda nasıl bilmiyorum ama ameliyat yeri oyle 2-3 ayda iyilesmiyor, cok aşırı tatli yemekten kacinin, bol su, ekmegi azaltabilirsiniz, aşırı diyetlerden uzak durun sutunuz etkilenir, siz zayifliyim derken yavrunuz sutsuz kalmasin