mavisaclibiranne puset varsa ve bebek İstanbul içinde arabada duruyorsa arabayı seven bir bebekse uzun yolda da sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle, sıcaktan belki bunalır, ben oğlum üç aylıkken 5,5 saatlik bi yolculuk yapmıştım yaklaşmamıza yakın baya huzursuzlandı, doyurdum altını değiştim uyudu uyandı anlamdım bi müddet ne derdi var diye sonra baktım domates gibi olmuş yol kenarında dağdan gelen su akan bi yer vardı ellerimi ıslatıp yüzünü serinlettim hafif boynunu falan çok şükür varış noktasına kadar daha huzursuzlanmadı.