Serap02 valla bizimkide görüntüde öyle ama puseti olmasa naprdık diyorum içinde çok rahat görüntü ye aldanmamak gerekir diye düşündüm bende bazen alt açması var ince onu koyuyorum ama artık çoğu zaman sade yatıyor ve orda uyurken kendini korkutmuyor normalde düz yatınca kollarından korkardı ters yatıyor zaten