Beren- ya varya 2 haftadir siparis etmisim e bebekten gelmedi az evvel aradim dedi iptal olmus ne mesaj attilar ne para iade ettiler bende salak gibi bekliyorim deli oldum 🤬 baby plus aldim 349 tl olani baya iyi duruyo bak istersen gelirse tabi bende memnnun kalirsam tabi 🙄🙄😂