Merhaba Anneler kızım 6aylık oldu ama 3 4gundur süreklı aglama süreklı huysuz mızmız kucagıma alıyorum olmuyor yatırıyorum olmuyor oyun oynatıyorum olmuyor uykusu var uykuya gecmıyor aglıyor sürekli be yapacagımı şaşırdım acaba aşı oldu onun etkısımo ? Yoksa 1tane dişimiz çıktı agrı sızı olmadı diğerleride cıkmaya yakın galıba onun huysuzlugumu ne yapmalıyım bilrmedım