Seraporucguney Kızlar 3 ay 12 günlük kızım son 3 gündür gündüzleri emmiyor ağlıyor ayaklar eller durmuyor hatta suratımı falan çiziyor yani öyle istemiyor normal mi bu? ve doğru olan nedir ne yapmam gerekiyor. Zaten kayınvalidem sütümün yararsız olduğundan sürekli kustuğunu falan söylüyor onun ağzına bakıp üzmüyorum elbette kendimi ama bu ara suçlu hissediyorum kendimi doğru ve iyi beslenemiyorum kızıma faydası olduğunu düşünmüyorum sütümün ağırlıklı olarak mama veriyorum (normaldede meme+mama gidiyoruz) yardımcı olursanız çok sevinirimm
[silindi] Seraporucguney atak döneminde olabilir o zaman da bizde de olmuştu sakın vazgeçmeyin sakinleştirip tekrar takrar deneyin çünkü en çok bıraktıkları zaman o zaman. Sessiz ve uyaranın az olduğu yerde emzirmeyi deneyin
SevimnurBasaran Seraporucguney canım gazı var bence bebeğinin. Benim oğlumda 2 aylıkken emzirmeye çalıştığımda sürekli ağlıyordu memeyi tutmuyordu meğer gazı varmış. Sonrasında gaz sancıları hafifleyince emmeye başladı. Bebeğini emzireceğin zaman karnını senin karnına denk getir. Gerekirse ayakta sallayarak emzir ben öyle yapıyordum
Zorzeynoo Seraporucguney artık büyüdüğü için kısa zamnda doyabiliyorlar siz çiş yapıyor mu günde ne kdar ona bakın bu aylarda kilo alımı da azalıyor zaten. Emzirirkn sessiz loş bir yerde emzirin bide. Pes etmee 🤗
AselMeva Vazgeçme sakın cnm uykuya dalarken yada ilk uyandığında dene on gün önce bende yaşadım vazgeçmedim ısrar ettim uykuya dalarken ve ilk uyandığında aldı şimdi geçti çok şükür bizde mama meme gidiyoruz 👍🏻
Habis07 SevimnurBasaran canm su an bemm bebegmde ıkınaylık ve cok gazlı memede aglıyor zor tutuyor zorlayarak sonra emiyor ama gazdan mk olur dıyosun
Seraporucguney Ada_kiz düşünmüyor değilim mamayı içiyor ve süt kesiği şeklinde kusuyor yani bu normal evet ama beni emdiğinde direk çıkartıyo ne kadar emdiyse
Mucizelerveanneleri Seraporucguney en başta kendin İnan ,sütün bebeğin için en kaliteli besin,her annenin sütü kendi bebeğine özgüdür Ayrıca Ne kadar çok emZirirsen vücudunda o kadar süt üretir,SADECE ÇABA 💪🏻💪🏻
Cansuu1 Canim biz 4 aykigiz suan benimkide gunduzleri meme istemiyor kendini atiyor resmen ama bende uykuya dalarken yada yyudugunda veriyorum. Benim ki az tembel biberon hosuna gidiyor
Buennno Seraporucguney yaa bizde yaşadık 2,5 aylıkken memeyi almıyordu itiyordu resmen ağlıyodu sütüm kesilcekti nerdeyse her yolu denedim sadece ben ayaktayken memeyi kabul ediyordu pışpışlar gibi bir hafta10 gün sürdü bu durumu sonra eski rutine geri döndük 😂😂😂
Demir2020 Buennno merhaba nasıl tekrardan emmeye başladı benimde 3 aylık oğlum 3 günden beri emmiyor zaten normalde de mama+emzirme olarak devam ediyordum ama üç günden beri hiç emmiyor sağıp veriyorum ama sütüm kacicak diye çok korkuyorum sizce nasıl yapsam tekrar emmeye başlar
Ada_kiz Seraporucguney canım kilo alımında sıkıntı var mı bebeğin ,reflü falan da olabilir doktora git hiç anne sütü yararlı olmaz mı canını sıkma
Seraporucguney [bilinmeyen] bu zamana kadar bir problem olmamıştı ama ne biliyim çok üzülüyorum etrafımdaki herkes senden kaynaklı diyor yoruldum sadece bebeğimden değil bu durumu çözememem yoruyor beni
Eminee Seraporucguney kilo alımı nasıl mamaya doktor tavsiyesiyle mi başladın yoksa doymuyor diye mi veriyorsun bebeğinin meme reddi yeniyse endişe etme gazı vardır o yüzden emmek istemiyor olabilir benim bebeğimde 3 ay 23 günlük meme reddi yapıyor arada zorlamıyorum uyurken emdiği içim uyurken emziriyorum
Seraporucguney Ada_kiz Eminee buse1928 mamaya doktor tavsiyesi ile başladık, kusmasını yüksek ihtimal ile reflüye bağlıyorum ve bugün çok düşündüm ve araştırdım sadece kusuyor bunda bir sorun yok kussada emziricem emzirmek zorundayım sağlığı için . Reddine gelirsekte hepiniz aynı yollardan geçmişsiniz şimdi sıra bende düzelicek her şey inanın bu forumda sizinle ettiğim her sohbetten her cümleden bir ders çıkartıyorum ve söylediklerinizi harfiyen uyguluyorum sözde kalmyor yani teşekkür ederim hepinizee🙏🏻
buse1928 Kayınvaliden çok biliyor. Anne sütü kadar değerli birşey yok pes etme benim oğlumda seninki kadar deli gibi ağlıyor pes etmiyorum sendde etme canım
ayis Seraporucguney Kusura bakmayın ama Kayın validenizin dediğine bakmayın bence süt yaramaz olur mu.. Meme reddi ni de ben de hala yaşıyorum ama biraz daha düzelmeye başladı .siz emzirmekten vazgeçmeyin deneyin sürekli tutana kadar acıktığı zaman ilkin sinirlenir ama tutar ..allah kolaylık versin 😊
SevimnurBasaran Habis07 bence gazdan canım bende aynı durumu yaşadım gazı hafifleyince memede ağlamasıda kesildi