Ceydakoruc aynen oyle kardeşim kirada oturuyoruz 1550 kiramız var istanbulda geçim çok zor zaten , kredi borcumuz var elektrik fatura derken şimdi yeni bebeğim oldu yetmiyor maaşımız ,pandemiye başvurmuştum kabul edilmedi , simdide millete 2 ci 1000 lira veriliyor, biz çok şükür kendi yağımızda kavruluyoruz, daha kötü durumda olan insanlara çıkmıyor bu para