Miray07 Merhaba hanımlar bebeğim yeni doğdu sleppy kullanıyorum ama pek begenmedim gibi önereceğiniz bi bez varmı ?
damlamirhat Miray07 molfix bende yeni doğunca kullanmaya başladım hala kullanıyorum ama yüzü beyaz olan yeni çıkanlardan 😍
Esdoel Miray07 kızım da 2 sene BİM’in bezini kullandım çok memnunum oğluma da 3 ay kullandım sonra baby turco baya indirime girmişti 4 paket almıştım 3 aydır da baby turco kullanıyorum ondanda m mnunum