Oglunaasikanne incia markasını kullanıyorum. İçeriği tamamen doğal zaten kokusundan da anlaşılıyor. Hiçbir sinek, böcek ısırığı olmadı çok şükür. Bizi yiyip bitirdiler ama kızımı hiç ısırmadılar :) kendimiz iöin de sipariş ettik. Eline sürüyorum ağzına götürmesinde de sakınca yok, dikkat ediyorum ama yine de.