Mucizeyeyolculuk Kızlar selam 17 günlük olduk göbeğimiz henüz düşmedi doktorumuz normal diyor bişey de kullanmıyoruz kendi doğal haline bıraktık sizde durumlar nedir acaba 🙄
Mirage91 Mucizeyeyolculuk hiç ellemeyin kendi kendine düşer doktorun dediği gibi bizimkisi 10 günde düşmüştü sonra kabuk tutmuştu doktorumuz almıştı
sinemin Mucizeyeyolculuk kuru kalmasına özen gösterin arkadaşımın oğlu vardı çişiyle hafif ıslanmış orası 20 günde düştü
Candy1907 Mucizeyeyolculuk benim ikizlerimden birinin 10. gün diğerinin de 17. gün düşmüştü. İltihap ve kanama olmadığı sürece normal canım
sinemin Mirage91 göbek deliğinde mi kabuk vardı peki bizde aynı durumdayız ama doktorumuz alalım falan demedi
Mirage91 sinemin göbek deliği kabuk tutmuştu kontrolümüz vardı doktor aldı temizledi. siz hiç ellemeyin mikrop felan kapar kontrolünüz yakınsa alır doktorunuz normal sizinkiside
Ogullarinaasikanne Mucizeyeyolculuk canım ben banyo yaptırdım kurulamayı unutmusum bir baktım tekrar ilk günkü gibi canlı kordon gayet oysaki kurumustu kuru tutmak cok önemli 19. günde düştü bizim 21 günlüğe kadar normal ama yıkadıktan sonra mutlaka sac kurutma ile kurutun