Ben ebebekte baktım bulamadım bile bende alcam yarın ne zamandan beri aklımda söyledim dün almaya gidicez internette de 839 liradan aşşağı yok 345 tl dediğiniz ürünler çok dandik bu arada bilginiz olsun 800 lük ürünler 1 yaşına kadar taşıyor 345 lira dediğiniz üründe 1 yaşına kadar taşıma özelliği yok hem elektrikli oluyor hem ninni söylüyor hem Bluetooth oluyor hemde anne sesini kaydetme özelikleri bile oluyor hemde demiri hemde plastiği var ama böyle yatar pozisyonda oluyor diğer 345 tl olan ürün sadece iki demir yan yatmış ne kadar taşıyabilir allahınızı severseniz