T-1234 1 aylık bebeğimin yüzünde isilik çıktı devamlı yıkamamıza rağmen düzelmiyor arada sudocrem sürüyoz azalıyor ama yok olmuyor ne yapsak düzelir ?
Rabiaaa22 T-1234 ben nişastalı suyla temızlıom ama azalıyor dediğin gibi tam gecmıyor.bu sıcakları bı atlatalımda gecer ınsallah🙈
Kuzumveben T-1234 sıcaktan olmustür canım banyo yaptirin bebek temizle pamugu ile silin sudokrem icerik acisindan temiz degil zamanla gecicektir zaten
idil1990 T-1234 isilik olduguna eminmisin ucu beyaz beyaz mi boyle bazi bebeklerde kilo aldigi icin olur kendi kendine gecer zararsizdir
idil1990 T-1234 yeni dogan kilo aldigi zaman oluyor o kendi kendine geciyor ciddi bi kizariklik yoksa endiselenmeyin