GizemAdaKaya Kızım 7 ay 21 gunluk. Normalde duzenlıydı fakat son 2 aydır dalamıyor sureklı aglayarak kalkıyor uyuyamıyor. Tam dalcakken oturmaya kalkıyor. Dişi cıkmadı ondan mı acaba neyden bılmıyorum artık cok yoruldum lütfen yardım edın
gvnkbr GizemAdaKaya 2ay çok uzun bı sure 3gun aynı olursa sonrasında alışkanlığa dönüşür sizinki kurmuş düzeni 😕duzeltmezseniz kalıcı olması kaçınılmaz
Bilgiliannem GizemAdaKaya yorgun yatırıyor olabilirsiniz.uyutmak için geç kalınca da olur.bir türlü dalamaz uykuya
Momofkerem GizemAdaKaya bizim 7 ve 11 ay arası öyleydi 7 ye kadar da çok düzenliydi 11.aya kadar 6 dişi çıktı şimdi 1 yaş 1 haftalık biraz daha kolayladık ama o 3 ay baya zordu diş dönemi