Esilamm1 Arkadaşlar kızım 3 bucuk aylık sma mama kullanıyoruz fakat mama reddi yaşıyorum yemiyor 5 saat oldu vermeye çalışıyorum yok tavsiyeniz hangi mama kilo aldırır ve yer lütfen yardımcı olun 😔
Damla93 Esilamm1 hipp dene canım bebimkide bir tek onu yiyo güzelde kilo aldırıyo ama 5 saat çokta uzun bir süre değil acıksa yer yine tahminen zorlama daha çok red yaşarsın
Mom263 Esilamm1 ya sma 2 aydir kullaniyoruz bizde. Ve 1 haftadir yemiyo cocuk diliyle itiyo hic anlam veremedim mama meme diye gidiyoruz hani onemsemedim cok ac olursa yuzunu eksite eksite yiyor sadece. Bende degistirsem mi diyorum. Sutum yetmiyor da ac kalmasin
Esilamm1 Damla93 ya gece verdim en son zaten 1 haftadır uyanıkken içmiyor hep uyurken veriyordum ice almaz oldu delircem kaşıkla da denedim yok aç ama içmiyor
Esilamm1 Mom263 valla bende anlamadım bizimki de diliyle itekliyor yemiyor uyanıkken falan anca uyuyunca zorla uyku arasında veriyordum şimdi onuda içmiyor deişdircem bide öyle denicem valla kaç saat oldu hala içmiyor
Mom263 Esilamm1 aynen uykuda arada kaynatiyodum hemen biliyo biberon mu istemiyo acaba diye sutumu sagip denedim icti mamadan yani. Cok gazda yapmiyodu iyide kilo aliyordu uzuldum simdi baska mama ne etki yapicak acaba hipp kabiz yapmisti bizi mesela.😩