Merhaba anneler bir sorum olucak adet sonramda hep cok kaşıntım oluyo deli gibi yırtasım geliyo o biçim bazı annelerden duymuştum kendi evde oturma banyoları yaparak rahatlama saglanıyor hani onlardan yapayım diyorum ama yapan bar ise kür hakkında neyle ne koyyolar suya bende bilgişendirilmek isterim teşekkğrler 😇