Yusufyigit-1 Kızlar evde vodafone net kullanan var mi?3 gündür evde internete giremiyoruz arıyoruz telefonları acmiyorlar..internete bağlı gibi gösteriyor wifi den ama internet e baglanamiyor bir turlu. Modemi kapatıp açtık neler denedik ama yine de olmadı 😒😒
Wolverine Yusufyigit-1 bir zamanlar kullandim. Maalesef rezil bir sistemleri var. Şehir değişikliği yaptığım evde alt yapı olmadigindan iptalini istedim biz alt yapı goruntuluyoruz taşıyalım dediler tamam dedim yapamadılar o ara fatura çıkardılar. Tekrar iptal istedim tekrar taşıma teklif edildi derken kısır döngüye girdik. Velhasıl totalde 8 ay ugrastirdilar ve bu ayların faturalarini çıkardılar kullanmadığım internet faturasını ödemek zorunda kaldım. Btk ya şikayet ettim vs bir sürü işlem. Kimseye önermiyorum kullanan varsa da derhal kurtarsinlar kendilerini
Melegm_tek Yusufyigit-1 internet varda fatura çok geldi sınırsız ama neden öyle olduğunu soracağım bağlanmıyor
Yusufyigit-1 Wolverine hadi ya KESK’e sizde şikayetçi olsaydiniz ödemeseydiniz Haram zehir zikkim olsun pisliklere