Twity karma aşı ve zatürre aşısının günü ayına girdiğinde verem aşısının ondan 10 gün sonra normalde ama ebeler uğraşmamak İçin hepsini 10 gün sonrasına yazıyor ben Ebeyle konuşup aşıları gününde yapmasını rica ettim oda beni kırmadı sağolsun. Verem aşısını ayın 11 inde olacağız yani daha olmadık o aşıdan sonra yıkanmıyor biliyorum. Aslında herkes rica etse ebeler yapar da aşıları yaptırmayan oluyor takip edemiyoruz diye yapmıyorlar haklı olarak. Ben hiç ebe beni aramadan hep hamilelik tahlilleri dahil günümde gittim o yüzden belki de kırmadı beni