Mervemehmet Btlbrssk 18 aylık bugün sağlık bakanlığından geldiler karantina ya aldılar annemde virüs şüphesi var hastanede olduğu için evde maske ve eldivenle dolanmi soylediler
esra0474 Mom9 merhaba. Ayrıca da testlerin doğruluk oranı %40 diye söylenti dolaşıyor ortalıkta. Buna rağmen bu kadar sayı. Sonumuz hayrolsun
almilla Mervemehmet doğumdan iki gün sonra covid19ten hastaneye yattım. Bende nefes darlığı olmuştu. Bebeğimi de gözlem amaclı yoğun bakıma almışlardı, hiç belirtisi yoktu sadece önlem . Onun testi negatif çıkmıştı . Aynı şekilde eşimin de negatifti
esra0474 Mom9 yöntem hatasına vakıf değilim fakat testin kendisinde sorun olduğunu açıklamış ttb. Sevgiler
Ummhnsmt Elifhkn asla tat almıyosun lezzet yok acı mı tatlı tuzlu mu değil mi yok yanı sert ya da yumuşak alğılıyosun koku da olmayınca öyle boş boş yiyosun
Elifhkn Ummhnsmt benim sadece sirt ve gogusumun iki ortasindaki kemikler agriyor birazda birun tikanikligim var aMa bunlar yeterli degil sanrm
almilla sufflee hamileligimde de ara ara nefes darlığı yaşıyordum. Korona tedavisi görüp iyileştikten sonra tekrar nefes darlığı oldu . Göğüs druna gittim . Astım tanısı kondu . Hamilelikten önce hic olmamıştı
sufflee almilla hamilelikte normal onu herkes yaşadı bende panik atak ve psikolojik bir nefes darlığı varda ondan korkuyorum sorma sebebim buydu teşekkürler
Gmznzalbrls-1820 Benim anlamadığım şu eğer bu hastalık çabuk yayılan geçen bi hastalıksa eşten eşe nasıl geçmiyor kimisi nasıl ağır yaşarken kimisi hiç hissetmiyor benim de iki gündür hapşırık boğaz ağrısı var kızımda kusuyor ama okadar anlamadım
Mervemehmet Gmznzalbrls-1820 tasiyicalar hissetmeyeblr belki değişik bişey ya Allah herkese sağlık versin