Prima günlük rahatlıktan dün gece basladık kullanmaya ilkinde anlamadım bir iki saat önce değiştirdim bezi şimdi yine bakıyorum çiş var sadece ama kaka var gibi bi koku var sizlerde de aynı durum var mı? Pudra kokulu olduğu için mi acaba böyle kötü kokuyo ? Pişik falan yapmadı .
Trendyolda da indirimli gördüm diye iki paket almıstım iade edicem ona göre sipariş onaylanmadan daha.