Asli35488888 Selonur7 benim oğlum da 6 aylık bu ay sadece 150 gram almış. 8 kilo . Doktor kilosu çok iyi dert etme hareketlendi dedi . Mama vermeyi düşünmeyin zamanla azalacak kilo alımı . Kilolu bebek sağlıklı bebek demek de değildir. Maşallah gayet iyi 🧿
aybukemom Selonur7 benim kzıım da böyle çünkü canım üç ayrı doktora gittim bugüne kadar kilo için değil değiştirdim hep , üçüde genel kilosu iyi sıkıntı yok dedi