Merhaba anneler. 16 günlük kızım var ve gaz problemimiz var. Bazen çok hızlı nefes alıp veriyor göğsü komple kalkıp iniyor bazen de normal nefes alıyor. Korkuyorum acaba bir problem mi var diye daha ilk anneliği ve hiç anlamıyorum. Bazen uykusunda ıkınıyor kaka yapmaya çalışıyor gibi ayaklarını karnına çekiyor ıkınınca yüzü kızarıyor bu gaz sancısı mı? Düzensiz nefes alış verişi normal mi? Sizinkiler yenidoğan döneminde böyle miydi yoksa benim kuzumun bir sıkıntısı mı var 😔