Anneler oğlum 2 ay 19 günlük. daha önce de kaka rengi olarak çok post açtım hatta oğlumun 2 kez kaka renginden gaita tahlili yaptırdım temiz çıktı. Yeşil ve cıvık kaka yapıyordu. Son 4 gündğr felan d vitamini vermedim oğluma deneyim dedim belki ondandır diye.. coledan kullanıyorum bu arada. ve son 4 gündür kakası hardal sarısı normal renginde yani anne sütü ile besleniyor sadece. Sizce doktoru ile görüşmem gerekli mi bu durum normal mi ne yapayım