Deletedmom11 benim kızım da 1 yaşından sonra konuşmayı bırakmıştı, mama demeye başlamıştı sadece, 14 aylık olunca tekrar başladı kelimeleri demeye. 2-3 haftadır da 6-7 yaşında kuzenlerimle oynuyor dili baya açıldı. Çocukların yanında konuşmaya çok hevesli oluyorlar, şu an anne, baba, cici, kedi, gel gel, nene, dede, bak, al, ne, ditti, hav hav, vak vak diyor 😂