Herkese merhaba 2 ay 25 günlük bebeğim var 3.200 doğdu 1 ayın sonunda kontrole gittik 4.500 olmuştu 2.ayda 5.600 olmuştu ama 2 gündür kızım huysuz ve emmek istiyor sürekli dünden beride çişini yapmıyor yapsa bile az bir şey yapıyor sütüm yetmiyor mu yoksa bitti mi bende anlamadım böyle bir durum yaşayan var mı mama vermek istemiyorum ama kafam da karıştı neden çişini yapmıyor acaba yardımcı olursanız sevinirim