Noyan52 Sağar sağmaz süt soğumadan dolaba atarsanız laktoz kokusu süte geçer , bize hoş gelmeyen bu koku bebeklerinde hoşuna gitmez , sütünüzü sağdıktan sonra bir müddet oda sıcaklığında , üzeri açık şekilde soğumasıbı bekledikten sonra dolaba atarsanız bu koku oluşmayacaktır ☺️ Bide ısıtırken yalnızca benmari usulü uygulayın