Kızlar bebeğim 14 aylık kg ı iyi gitmiyor diye kalorili mamaya başladık raporlu ancak tatilde ben fazla süt ürünğ tükettiğin bir gün bebeğim de ilk defa o gün devam sütü içti. Yarım küçük kutu içmiştik ama kendi kalorili maması benim süt ürünü o gün fazla tüketmemden dolayı olsa gerek o gece kan geldi bezine makamından. Sonra kakasına da baktırdım kan var. Diyete başladık ee tabi kalorili manayı da alerjik mamaya çevirdik ancka sorun şuki iğrenç kokuyor peynirli cips gibi. Şimdi ben bunu bebeğime nasıl içereceğim ve asıl sorum yemeklerine ekleswm toz halinde mi suyla karıştırıp mı ekleniyor hiç bilmiyorum akıl verin lütfen 🙌💓