babyinlovee merhabalar kızlar iki hafta kadar önce bebeğimi doktora götürdüm burnunun tıkandığını boğazlarının kızardığını söylemişti o kadar dikkat ettim ki hasta etmemek için yinede hasta oldu doktor sabah öğle akşam izotonik su damlatarak temizlememi ve beş gün calpol vermemi istedi dediğini harfiyen yaptım ama hala çocuğum nefes alamıyor uyuyamıyor emerken kusuyor geğiriyor tıkanıyor ödüm kopuyo birşey olacak diye çok tıkalı ne yapacağımı bilmiyorum gaz sancımızda var kakada yapamıyoruz hem alttan hem üstten mahfolduk bugün tekrardan doktorumuza götürücez umarım çare bulur 😭😭
Deletedmom311 babyinlovee gaz için 15 günlükten büykse bebegn Sab simplex gaz damlası çk memnunuz, sanırm kück bebek daha kaka 10 güne kadar yapmamas nrmal sakın hemen kabz fln diyip fitl vermeyin . Biogaia var probiytk o da kakasnı yapmada yardmc oluyor bagrsak düzenlyci
Deletedmom311 İzotonk su damlatmakla geçmez canım baya bi açman gerek burnu bak wideo atıcam izle ilk kez yapcaksan eşinle birlikte yap istersen ,tazyiklı sıkman gerek enjektörü ,benmki de öyleydi geçti yapnca yavaş yavaş ,bogaz içnse bol bol emzr canm
babyinlovee Deletedmom311 dediğin damlaların hepsini kullandık canım ve hala kullanıyoruz bebeğimiz 2 ay 8 günlük henüz şırıngayla burun açmak için erken değil mi ?
Elmaliturta_ babyinlovee canım ben de doğduğundan beri şırınga ile açıyorum hatta hastanedeki hemsireler göstermisti bana da doğduğunun ertesi günü. erken değildir yani