SinemTvl blw ile çok bilgi var. Önce parmak gıdalar ile baslıyorsunuz zaten yumusak olacak ama eliyle de tutabilecek. Ben buharda hasladım hep sebzeleri 9. aya kadar, sonra kendi yemeklerimizden yedi. salçasız tuzsuz yaptıgım için yaşını beklemenize gerek kalmadı. Korkunuz varsa bir sürü ilk yardım videoları var bebekler ile ilgili, mutlaka önce defalarca izleyin. İlk 1 ay öğürmeler fazla dil yapılarından ötürü, korkmayın, büyüdükçe dilin öğürme merkezi bizim gibi arkaya kaymaya baslayacak. Blw ile yiyecekleri öğreniyor, özgür oluyor. Tek dezavantajı erkenden ben yiyeceğim tutturmaları, etrafın dağılması ama sağlık olsun temizleniyor 😀