Askemir 11 günlük bebeğim sarılık olduğu için mama başlatıldı mama dozu artırılınca uyku yapar mı daha doğrusu aptamil pronutra 1 bebekte uyku yapar mı sürekli uyuyor emzirmek süt vermek için uyandırmak zorunda kalıyorum ve hiç bir şekilde doğru düzgün uyanmıyor lütfen yardım edin
Janss Askemir Mamanın sindirmesi zor olduğu için ağırlık yapabilir . Mama verdikten sonra 3 saat sonra uyandırın mutlaka tekrar . Doktorunuz farklı birşey önermediyse biz bu şekilde yönlendirilmiştik doktorumuz tarafından .
aysedrk Askemir Biz ilk bimin yenidoğan bezini kullanmıştık gayet güzeldi sonra baby turco denemek istedim şuan onu kullanıyorum oda güzel hem uygun
Melikeasel Sarılık olduğu için uyku yapıyo benim bebeğimde öyleydi ne yapsam uyanmıyordu baygın gibi yatıyordu meğer sarılık sarhoşluk yapıyormuş sonradan öğrendim sık sık doyurmalısınız zorlada olsa uyandırın ben 1 saat uğraştığımı bilirim uyandırmak için mamadansa sık sık emzirmenizi tavsiye ederim her saat emzirin biz öyle atlattık doktorumuz sürekli emzirmemi tavsiye etmişti sürekli emzirin 1 hafta içinde farkı göreceksiniz anne sütü çok iyi geliyor.Tedirgin olmayın geçecektir geçmiş olsun
Askemir Melikeasel öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkürler sarılık 13ten 11 e düştü sürekli süt sağıp veriyorum memeyi tam tutamıyor memede uyuyor diye. Dün daha kontrol edildi doktor iyi dedi şimdi de eski günlere göre daha fazla uyuyor ben anlamadım Bi yerlerde yanlış bir şey yapıyorum sanırım mamadan kaynaklı olduğunu düşündüm bende
Mirve0109 @Askemir sarılık olan cocuk hep uyur dıye bılıyorum mamayla ılgısı yoktur emzıren annelerde hep bebegım sarılık bır turlu uyanmıyor zor emziriyorum dıyordu
Melikeasel Ha bir de mama iyice uyutur çünkü şeker vermiş oluyosunuz sütünüz az ise süt artırıcı şeyler yiyin sarılığın en etkili ilacı anne sütü
Birannebirbebek Askemir sütünüzü sağmayı sakın ihmal etmeyin ve az da olsa mutlaka ilk önce emzirin yoksa meme reddi başlar Mama uyku yapmaz ama merak etmeyin uyandırmak için üstünü soyun bıraz masaj yapın gıdıklayın uyanıcaktır :)
Melikeasel Askemir Rica ederim ne demek yine sizin değer düşükmüş bizim 16 yı geçmişti. Bizim doktorumuz mama verirsen şeker vermiş oluyosun daha çok uyur demişti. Memeyi benim kızım da tutamıyordu göğüs kalkanı kullanabilirsiniz aslında ben öyle tutturdum göğsümü elinizden geldiğince kendi sütünüzü verin sarılığı daha çabuk atlatırsınız. Uyuması sarılıktan olur ama bir de şu var daha çok küçük benim kızım da çok uyurdu ilk haftalarda ahh çok sakin bir kızım olacak diye düşünürdüm ama şimdi 2 aylık o günleri nasıl arıyorum bir bilseniz☺️ Yani tedirgin olmayın kimi bebek uyur başlarda bu günleri özleyeceğiniz zamanlar da gelir☺️