Kızlar reflüsü için sütüme tickener koyuyorum. Biberonla besleniyor zaten. Ama sütüm yetmiyor artık. Mamaya başlıycam. Mama’ya tickener koyan var mı? Nasıl hazırlıyorsunuz? Ar mamalar var ama hipp’in ar’si yok sanırım. Ona eklemek istiyorum. Yada ar mama öneriniz var mı?