Kızlar bebeğim 42 günlük . Son kontrolde dontoru gündüz 4 gece 6 saat uyuyabilir sorun olmaz dedi . Ben burdan gündüzleri 4 saat gece de 6 saat emmezse sorun yok diye anladım . Yanlış mı anladım acaba 🤔🤔🤔 3 gecedir 12 gibi uyuyor 5 gibi bi uyanıyor . Kan şekeri falan düşer mi 🙁